fredag, april 25, 2014

Things are easy when you're big in Japan

Just nu är jag uppe i de allra sista förberedelserna inför en resa till Tokyo. Tio dagar kommer jag spendera i en storstad där jag inte riktigt vet vad jag förväntar mig. Tio dagar kommer jag vara borta från Umeå och skolan och jag vet mycket väl hur det kommer påverka mina studier. Även om jag pluggar på semestern är det inte som att det kommer vara på riktigt samma nivå som att sitta i skolan 7-8 timmar och råplugga.

Hur som helst, det är endast en liten detalj i hela spektaklet. Jag har spenderat de senaste dagarna med att försöka få ordning på min packning samtidigt som jag har skrivit klart en uppsats och försökt plugga lite i förväg. Mitt bagage är av den mindre modellen vilket innebär att jag kommer behöva dels köpa en ny väska och även se till att fylla denna väska med saker när vi är i Tokyo. Stackars mig.

Om jag har tid kanske jag hinner föra någon slags resedagbok, det ska trots allt finnas WiFi på hotellet där vi kommer bo.

över och ut

1 kommentar:

  1. Ha en trevlig resa! Och ta mycket bloggbilder. Fast ingen press eller så ;)

    SvaraRadera