tisdag, december 03, 2013

The Day of the Doctor

Jag hade egentligen tänkt skriva en uttömande recension över mina tankar kring Doktor Vems 50-årsspecial där jag förklarar vad som gjordes bra och vad jag tycker var konstigt eller rent av tråkigt. Tyvärr har jag inte haft tid mellan resande och skolarbete, jag har varit så upptagen att jag bara sett The Day of the Doctor en gång, vilket till råga på allt var när jag befann mig på ett tåg.

Som tur är finns det en helt fantastisk recension av avsnittet som tar upp alla de problem jag irriterade mig på men som även ger beröm där den förtjänas. Huvudet på spiken helt enkelt, skrivet av Of Dice and Pen, en helt fantastisk blogg för nördar. I brist på engagemang från min sida uppmuntrar jag således alla att istället läsa den, förutsatt att alla har sett The Day of the Doctor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar